Brazilie

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
transport Brazillie - Transheroes uw transport partner
brazilcar.com - We offer discount car rental, car hire in all major cities of Brazil
sao-paulo-carhire.com - We offer discount car rental, car hire in all major cities of Sao Paulo
rio-de-janeiro-carhire. - We offer discount car rental, car hire in all major cities of Rio De Janeiro
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Brazilie
Op zoek naar Brazilie? - Zoek Brazilie in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Brazilie, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Brazilie > Forum > Algemeen > Brazilianen in Utrecht
  Rosa  1. Geplaatst op 31 maart 2009 om 16:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

In mei kom ik terug in Nederland (vanuit Brazilie).
Ik heb aardig portugees leren spreken hier, maar ik zou het zonde vinden als het in NL weer weg zakt. Dus het zou leuk zijn om wat mensen in Utrecht (of omgeving) te hebben waar ik af en toe mijn portugees bij op kan halen

Brian Stigter  2. Geplaatst op 25 oktober 2015 om 17:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hi Rosa,

Heet je toevallig Renata? Je bericht is van een tijd terug, maar wie weet is het nog van toepassing. Ik ben een tijd bezig om Portugees te oefenen en ik wil de Braziliaanse cultuur beter leren kennen. Ben je Braziliaanse?

Je kan meer van mij zien op Linkedin of callandwrite.nl Snel hoop ik dichterbij A'dam te wonen. In Nl heb je daar de meeste Brazilianen en daar zijn veel meer mensen van mijn cultuur of die er dichtbij staan.

Gr,

Brian

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X